Postenje je veliko več kot samo hujšanje

Postenje je veliko več kot samo hujšanje

Zimski čas je odlična priložnost za postenje, saj se ob vseh teh praznikih nabere kar nekaj odvečnih kilogramov, namreč dobri hrani se zares težko kdo upre. Samo postenje je seveda povezano tudi z zmanjšanjem telesne teže. Kar 60 odstotkov moških ima prekomerno telesno težo, pri ženskah pa ta delež znaša 43 %.

Zmotno je mišljenje, da bo postenje čudežno in zelo hitro odpravilo odvečne kilograme, namreč pri samem postenju se izloči največ vode, izprazni pa se tudi celotno črevesje, kar na tehtnici pokaže vsaj 2 do 3 kilograme manj.

 

Intermittent fasting

Intermittent fasting je zelo priljubljena vrsta postenja, saj postenje z urnikom prehranjevanja, kot je 16 : 8 dosega zelo dobre rezultate pri izgubljanju teže. Namreč postenje 16 : 8 poteka tako, da se oseba 16 ur posti v obsegu 8 ur pa si razporedi svoje obroke tako, da ne prekorači 8 urnega prehranjevanja.

Ljudje so s takšnim postenjem izgubili kar precej kilogramov, namreč takšno postenje še vedno dobro vpliva na telo, saj se v samo telo vnašajo potrebna hranila za normalno delovanje in življenje.

V času, ko poteka v telesu postenje oziroma se v telo ne vnaša niti hrane niti tekočine, poteka regeneracija in lažja prebava vseh snovi, tako telo hitreje prične izgubljati maščobo.

 

Recepti za postenje

Včasih je lahko postenje zelo naporno, saj ljudje pred samim postenjem ne preverijo, kaj vse lahko uživajo ob postenju. Zmotno je misliti, da se ob postenju pijejo samo zeleni smoothiji, ki niso najboljšega okusa, pa tudi na prvi pogled niso najbolj privlačni.

Na spletu in v knjigah kar mrgoli zdravih receptov in nasvetov za postenje. Najbolj priporočljivo pa je, da se skupaj pri postenju mešajo sadje in zelenjava, saj le tako dobi telo potrebna hranila. Pri postenju je potrebno poskrbeti tudi za zadosten vnos količine vode, v nasprotnem primeru lahko pride do glavobolov.